Strona KS Orzyc Chorzele
Nawigacja
Strona Główna
Historia klubu
O klubie
Zarząd
Skład
Tabela
Wyniki
Terminarz
Download
Linki
Kontakt
Galeria
Szukaj
JUNIORZY A1
ORLIKI U-10
Online
Gości Online: 2
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 274
Najnowszy Użytkownik: Piotrek
STRZELCY
SEZON 2017/18
LIGA OKRĘGOWA
Piasecki - 7
G. Kawiecki - 6
D. Brzezicki - 5
I. Tułowiecki - 3
Wierzbicki - 2
M. Kawiecki - 2
Rzeżuchowski - 1
Michał Kawiecki - 1
Kowalski - 1
PUCHAR POLSKI
... -
SPONSORZY
Mazowsze Jednorożec
Pisze ten news po to zeby wyjsnic kilka sprawch zwiazanych z druzyna Mazowsza Jednorozec. Po 1 to chce wyjasnic sprawe przejscia naszego zawodnika do Mazowsza. Zaden z pilkarzy nie borni mu przejscia do innej druzyny zachowal sie jak dziecko ktore mowi co innego i robi co innego ale coz jak chce tam grac to niech gra ale takiego czegos sie nie robi ze sie przechodzi do najwiekszego wroga od lat. Po 2 to chcialbym takze napisac o stronie Jednorozca. Nie to zeby mi sie nie podobala ale to zeby akcepotowac komenatarze ktore ludzie dodaja to juz bezsens. Dajcie ludziom napisac to co mysla chyba ze sie boicie prawdy to was rozumiem napewno bylo wiele komenatrzy wam ublizajacych bo sam je pisalem :D Po 3 to sprawach tych dwoch zagranicznych zawodnikow i to ze sie smiejecie z kuriera przasnyskiego. Sprawa z kurierem tak, ze macie pretensje ze do was nie przyjezdzaja i nie opisuja waszych meczy no trudno jak jest ktos slaby i bez perspektyw na dalszy sukces to po co go opisywac a po drugie to u was nikt tego nie czyta bo za duzo jest ludzi tylko po podstawowce :P Napisaliscie ze macie dwoch zagranicznych zawodnikow a po co zeby sie nikt nie domyslil ze "wzmocnien" szukacie smieszny jestes Dyrek a pozniej masz prenetsje do Kuriera ze im psikusa zrobiles. Czlowieku masz podna 30 lat a zachowujesz sie jak bys mial 15. Wez sie chlopie w garsc i zacznij myslec jak na swoj wiek przystalo a jak nie to daj pisac komenatrze komus innymu moze sie lepiej nada.
To by bylo na tyle jak mi sie cos przypomi to napewno jeszcze dodam :D:D

Dodane przez bady dnia marzec 21 2008 07:23:0410 Komentarzy ˇ 596 Czytań - Drukuj
Komentarze
KL8 dnia marzec 21 2008 09:57:13
hehesmiley
Troszyniak dnia marzec 22 2008 15:32:50
Fakt popieram! Ten caly Piotrak osmieszyl nie tylko siebie tamtym artykulem o zawodnikach zza wschodniej granicy ale tez cala druzyne Mazowsze ktora teraz stala sie posmiewiskiem w calej lidze bo w wiekszosci zespolow pilkarze w szatni rozmawiaja na ten temat i maja niezla pompe z glupoty kopaczy z Jednorozca. Gosc ma 30 lat a czytajac jego wypociny na stronie klubu mozna odniesc wrazenie ze to nie opierzony 16 letni junior.
bady dnia marzec 22 2008 21:42:14
Potwierdzam smiley
Lukasz dnia marzec 25 2008 22:14:53
Ten cały news to tylko po to żeby ktoś zajrzał na tą stronę!Już nie pierwszy raz stosujesz ten numer!!!Po co Ci takie bezsensowne pisanie?Czy u nas ktoś się was czepia???To co piszemy na naszej stronie to nasza sprawa i że nie umieszczamy tam wulgaryzmów też.A sprawa z kurierem pokazała jak piszę sie w nim sprawozdania z meczów!To raczej oni się ośmieszyli:)Tak jesteśmy słabi i bez perspektyw,ale w takim razie jacy wy jesteście...?Zastanów się nad tym co piszesz.Nie obrażaj ludzi,bo to czytając ten news można stwierdzić że napisała go osoba która nawet nie skończyła podstawówki.Wszystkim którzy nie widzą w nas wrogów życzę powodzenia w lidze:)
bady dnia marzec 25 2008 22:24:03
Spoko a ja bede pisal co mi sie podoba a z drugiej strony napisalem to po to zeby was troche osmieszyc i pokazac innym jakcy jestescie plytcysmiley zreszto nawet z Troszyna przyznaja mi racje wiec musi cos w tym bycsmiley a jak by Cie to nie interesowalo to bys nie zagladal na ta strone smiley pozdro
Lukasz dnia marzec 25 2008 22:30:29
Masz racje,pisz co chcesz,ale bez obrażania innych osób!A goście z Troszyna wchodzą na wszystkie strony i obrażają ludzi,więc chyba dobrze dobrałeś sojusznika.Nara
bady dnia marzec 25 2008 22:31:36
No pewnie mi tam to odpowiada i pozdrawiam ludzi z Troszyna fajne z nich chlopaki smiley
luban75 dnia marzec 26 2008 11:09:11
za kilka dni zaczyna się liga , proponuję się skupić na najlbliższym meczu a nie na wzajemnym obrzucaniu się błotem,życzę powodzenia Troszynowi i Mazowszu (oczywiście nie w meczu z nami);temat uważam za zamknięty
sendrek dnia marzec 27 2008 14:07:03
A Rzekuniowi nie życzysz powodzenia ?!?! smiley
luban75 dnia marzec 27 2008 17:59:19
ale dałem, zapomniałem o moich kolegach z Rzekunia , przepraszam to było ostatni razsmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
TRANSFERY
PRZYSZLI
...
PRZYJDĄ?
Bartosz Kardaś - juniorzy Orzyc/Mazowsze Jednorożec
Mateusz Olber - Mazowsze Jednorożec
Łukasz Wilga - Mazowsze Jednorożec
Wojtek Stępień - MKS Przasnysz
ODEJDĄ?
...
ODESZLI
Piotr Piasecki - MKS Przasnysz
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

shr
05/11/2013 18:27
ZAPRASZAM https://www.facebook.com/
A.Klasa.Ciech.Ostr


shr
26/09/2013 12:33
ZAPRASZAM NA RELACJE LIVE ze spotkania KS WĄSEWO - ORZYC CHORZELE ! dla tych co nie mogą jechac !!! http://regiowyniki.pl/mec
z/849/Pilka_Nozna/Mazowie
ckie/Klasa_A/


shr
26/09/2013 12:30
Zapraszam na fanpage na FACEBOOKU poświęconemu naszej lidze !!! https://www.facebook.com/
A.Klasa.Ciech.Ostr


wojtek1390
27/08/2013 22:59
jest w czwartek trening

homik
06/01/2013 19:34
kiedy będą treningi

RODZYN
03/01/2013 19:31
kiedy treningi ?

dan17
26/11/2012 22:07
chcecie zdjęcie lidera strzelców ? ;D

luban75
25/11/2012 07:17
http://babol.pl/kat,10254
65,title,Absolutny-hit-Wi
ejski-zespol-podbija-Pols
ke,wid,15121895,wiadomosc
.html


maestro
28/10/2012 12:55
wejdź w zakładkę TRAMKARZE, strzelcy są chyba aktualni

pawelbialczak
28/10/2012 11:41
Po ile bramek?

Archiwum

Copyright © 2015
by bady

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie